Of all boys hate

به من نخند...

 دیشب با خدا دعوایم شد ......


با هم قهر کردیم .....فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد......
 

رفتم گوشه ای نشستم .... چند قطره اشک ریختم..... و خوابم برد 

صبح که بیدار شدم .... مادرم گفت...
 

نمیدانی از دیشب تا صبح چه " بارونی " می آمد ....!!

برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید

من دیوانه نیستم فقط کمی تنهایم همین !

چرا نگاه می کنی ؟ تنها ندیده ای ؟
 

به من نخند ، من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم
 


نظرات شما عزیزان:

zikzin
ساعت16:20---3 آبان 1394
ابجی یه نتیجه کلی از وبت و پستات گرفتم این بود که توخیلی دلشکسته ای یا اینکه یه روزی عاشق بودی پاسخ:کاملا درسته گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ادامه →

دانلود آهنگ